Partner of ProMinent

VDH watertechnology neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Daarbij worden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend in de gaten gehouden en landelijke RIVM en GGD richtlijnen nadrukkelijk opgevolgd. 
De gezondheid van onze medewerkers en u als klant staan vanzelfsprekend hierbij op de eerste plaats. Voortzetting van activiteiten, voor zover dit mogelijk is,  is juist in een tijd  als deze van cruciaal belang en daar willen wij u graag zo goed mogelijk mee van dienst zijn.

Wij zijn bereikbaar en helpen u graag!

VDH is en blijft bereikbaar!!
Dit betekent dat wij van maandag tot en met donderdag te bereiken zijn van 08:00 tot 17:00 en op vrijdag van 08:00 tot 15.45. Zoals u gewend van ons bent staat de servicedienst 24/7 voor u klaar in het geval van een noodsituatie (zie service- en onderhoudshandboek  http://www.vdhwater.nl/service)

Dagelijks staan onze monteurs voor u klaar voor het onderhouden van uw installatie en in het geval van een storing komen zij deze verhelpen.

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken verwachten wij tevens dat onderstaande maatregelen voor onze monteurs als zij bij u onderhoud of service komen uitvoeren:

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen.
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Het gebruik van extra zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken. 
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in de high-touch-gebieden.
  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten of op een andere manier in contact met ons te komen. U kunt bijvoorbeeld denken aan videogesprek, telefonisch gesprek of via de chat of e-mail.

Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaande afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. We gaan hier zeer serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Mijn zoutelektrolyse systeem heeft onderhoud nodig / staat in storing. Kan ik bij jullie terecht?

U bent van harte welkom bij VDH indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Telefonisch zijn we natuurlijk bereikbaar!

Uw heeft interesse in een nieuwe installatie! Wat nu?

Wij helpen u graag vooruit en ons verkoopteam voorziet u graag van informatie en advies. Neem contact op met de afdeling verkoop http://www.vdhwater.nl/contact om de mogelijkheden te bespreken.

Wordt mijn zoutelektrolyse installatie nog afgeleverd?

Zeker! Onze productie is nog hard aan het werk voor u en waar mogelijk zal in overleg, met u of de zwembadbouwer, de installatie geleverd worden.
Onze monteurs kunnen, met inachtneming van eerder aangegeven maatregelen, de installatie monteren, installeren en kan er in samenspraak de oplevering plaatsvinden.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op, zie  http://www.vdhwater.nl/contact of andere, voor u bekende, kanalen. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
Team VDH watertechnology